Garanti Koşulları
1.Garanti süresi, malın teslim tarihinden itibaren başlar ve 3 (üç) yıldır.
2.Malın bütün parçaları dâhil olmak üzere tamamı firmamızın garantisi kapsamındadır.
3.Malın garanti süresi içerisinde arızalanması durumunda, tamirde geçen süre garanti süresine eklenir. Malın tamir süresi en fazla 30 iş günüdür.Bu süre, mala ilişkin arızanın servis istasyonuna, servis istasyonunun olmaması durumunda, malın satıcısı, bayii, acentesi, temsilciliği, ithalatçısı veya imalatçı-üreticisinden birisine bildirim tarihinden itibaren başlar. Malın arızasının 15 iş günü içerisinde giderilmemesi halinde imalatçı-üretici veya ithalatçı; malın tamiri tamamlanıncaya kadar, benzer özelliklere sahip başka bir malı tüketicinin kullanımına tahsis etmek zorundadır.
4.Malın garanti süresi içerisinde gerek malzeme ve işçilik, gerekse montaj hatalarından dolayı arızalanması halinde, işçilik masrafı, değiştirilen parça bedeli ya da başka herhangi bir ad altında hiçbir ücret talep etmeksizin tamiri yapılacaktır.
5.Tüketicinin onarım hakkını kullanmasına rağmen malın;
- Tüketiciye teslim edildiği tarihten itibaren, belirlenen garanti süresi içinde kalmak kaydıyla, bir yıl içerisinde; aynı arızanın ikiden fazla tekrarlanması veya farklı arızaların dörtten fazla meydana gelmesi veya belirlenen garanti süresi içerisinde farklı arızaların toplamının altıdan fazla olması unsurlarının yanı sıra, bu arızaların maldan yararlanamamayı sürekli kılması,
- Tamiri için gereken azami sürenin aşılması,
- Firmanın servis istasyonunun, servis istasyonunun mevcut olmaması halinde sırayla satıcısı, bayii, acentesi, temsilciliği, ithalatçısı veya imalatçısı- üreticisinden birisinin düzenleyeceği raporla arızanın tamirinin mümkün bulunmadığının belirlenmesi,
Durumlarında, tüketici malın ücretsiz değiştirilmesini, bedel iadesi veya kayıp oranında bedel indirimi talep edebilir.
6.Malın kullanma kılavuzunda yer alan hususlara aykırı kullanılmasından kaynaklanan arızalar garanti kapsamı dışındadır.
7.Garanti belgesi ile ilgili olarak çıkabilecek sorunlar için Sanayi ve Ticaret Bakanlığı Tüketicinin ve Rekabetin Korunması Genel Müdürlüğü’ne başvurulabilir.
Kullanım ömrü on (10) yıldır.
Teknik Servis Güvencesi
Ürünlerimiz Teknik Servis Güvencesi altında olup garanti kapsamındaki ürünler, Yetkili Servisimizde ücretsiz onarılmaktadır. Garanti kapsamı dışındaki ürünler Yetkili Servisimizde ücret karşılığı onarılmaktadır.
YETKİLİ SERVİS İSTASYONU: ALTOEL ELEKTRİK ELEKTRONİK SAN.VE TİC.A.Ş.HİZMET YERİ ADRESİ: Akçaburgaz Mah. 58.Sok. No:3 ESENYURT-İSTANBUL
YETKİLİNİN ADI SOYADI : MEHMET KİBAR
TELELEFON: 90 212 886 2639 (pbx)
FAKS: 90 212 886 8694
VERGİ NO: 5820035131
HİZMET KAPSAMI: TSE 12831/NİSAN 2006 YETKİLİ SERVİSLER-ANAHTARLAMA CIHAZLARI, KONTAKTÖRLER vb. İÇİN
Sistem ve Ürün Belgelerimiz
CE Belgelerimiz
* Akım Trafosu
* Ampermetre ve Voltmetre (Analog)
* Inverter
* Kaçak Akım Koruma Anahtarları
* Kaçak Akımlı Kompak Şalter
* Kompak Şalter
* Kondansatör
* Kontaktör
* Motor Koruma Şalterleri
* Otomatik Sigorta (3KA)
SERTIFIKALARIMIZI GÖRMEK İÇİN TIKLAYINIZ